Обмін та повернення

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

  1. Обміняти товар належної якості.
  2. Повернути товар належної якості.
  3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

 

Який товар підлягає обміну:

  1. Товар, у котрого є чек, або видаткова накладна- у випадку безготівкової оплати;
  2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
  3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

 

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

  1. Повернення Товару має обов’язково бути узгодженим з Продавцем. В ході узгодження визначається порядок передачі Товару: строки, супроводжуючі документи, перевізник тощо.
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів або Номер розрахункового рахунку, у випадку безготівкової оплати;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
  4. Оплату за відправку Товару при Поверненні здійснює Покупець.
  5. Усі ризики внаслідок неузгодженого повернення Товару несе Покупець.

 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

4.Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

 

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту Бориспіль, відділення №6

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або на розрахунковий рахунок.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.