Обмін та повернення
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
- Обміняти товар належної якості.
- Повернути товар належної якості.
- Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- Товар, у котрого є чек, або видаткова накладна- у випадку безготівкової оплати;
- Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
- Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Повернення Товару має обов’язково бути узгодженим з Продавцем. В ході узгодження визначається порядок передачі Товару: строки, супроводжуючі документи, перевізник тощо.
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів або Номер розрахункового рахунку, у випадку безготівкової оплати;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
- Оплату за відправку Товару при Поверненні здійснює Покупець.
- Усі ризики внаслідок неузгодженого повернення Товару несе Покупець.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
4.Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту Бориспіль, відділення №6
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або на розрахунковий рахунок.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.